ayto

AJUNTAMENT DE VALÈNCIA

GABINET DE COMUNICACIÓ

València, dilluns 22 de febrer de 2016

AJUNTAMENT, FALLERS, EMPRESARIS I HOSTALERS TREBALLARAN CONJUNTAMENT A PARTIR D’ARA

Carlos Galiana, regidor de Comerç, i Pere Fuset, regidor de Cultura Festiva, s’han reunit amb representants de la Interagrupació de Falles, de la Federació de Falles d’Especial, de la Federació de Falles de Primera A, de la CEV (Confederació Empresarial Valenciana) i de la Federació d’Hostaleria de València i Província i han arribat a l’acord de treballar conjuntament per a fomentar la festa fallera “com una oportunitat per a la ciutat i no com un problema”.

Es signa així un acord entre les falles i els sectors comercial i hostaler de la ciutat. Els tres actors, amb el suport de l’Ajuntament, s’han emplaçat al mes d’abril per tal de treballar en positiu de cara a les falles de 2017.

Es tracta de vore les falles, que enguany poden ser declarades Patrimoni Immaterial de la Humanitat de la UNESCO, com un motor econòmic per a la ciutat, com un punt important del nostre turisme i que hem de treballar de manera conjunta.

Han signat este acord Carlos Galiana, regidor de Comerç; Pere Fuset, regidor de Cultura Festiva; Manuel Espinar, president de la Federació d’Hoteleria de València i Provincia; Inmaculada García, representant de la Confederació Empresarial Valenciana; Jesús Hernández Motes, president de la Interagrupació de Falles; Rafa Ferraro, president de la Federació de Falles d’Especial; i Francisco Romero Taroncher, de la Federació de Falles de 1A.

 

 

ayto

AJUNTAMENT DE VALÈNCIA

GABINET DE COMUNICACIÓ

Valencia, lunes 22 de febrero de 2016

 AYUNTAMIENTO, FALLEROS, EMPRESARIOS Y HOSTELERÍA TRABAJARÁN CONJUNTAMENTE A PARTIR DE AHORA

 

Carlos Galiana, concejal de comercio, y Pere Fuset, concejal de cultura festiva, se han reunido con representantes de la Interagrupación de Fallas, de la Federación de Fallas de Especial, de la Federación de Fallas de Primera A, de la CEV (Confederación Empresarial Valenciana) y de la Federación de Hostelería de Valencia y Provincia y han llegado al acuerdo de trabajar conjuntamente para fomentar la fiesta fallera “como una oportunidad para la ciudad y no como un problema”.

Se firma así un acuerdo entre las fallas y los sectores comercial y de hostelería de la ciudad. Los tres actores, con el apoyo del Ayuntamiento, se han emplazado al mes de abril para trabajar en positivo de cara a las fallas de 2017.

Se trata de ver las fallas, que este año pueden ser declaradas Patrimonio Inmaterial de la Humanidad de la UNESCO, como un motor económico para la ciudad, como un punto importante de nuestro turismo y que debemos trabajar de manera conjunta.

Han firmado este acuerdo Carlos Galiana, concejal de Comercio; Pere Fuset, concejal de Cultura Festiva; Manuel Espinar, presidente de la Federación de Hostelería de Valencia y Provincia; Inmaculada García, representante de la Confederación Empresarial Valenciana; Jesús Hernández Motes, presidente de la Interagrupación de Fallas; Rafa Ferraro, de la Federación de Fallas de Especial; y Francisco Romero Taroncher, presidente de la Federación de Fallas de 1ª A.